Justyna Królak

Justyna Królak

Senior Copywriter & Content Creator

Mam na imię Justyna i od ponad 8 lat zajmuję się zawodowo pisaniem treści – takich, które realnie wspierają marki i budują zaangażowanie. Jestem doświadczoną wirtualną asystentką, która z pasją może wesprzeć rozwój Twojego biznesu! Moim celem jest odciążenie Cię z obowiązków administracyjnych oraz organizacyjnych, abyś mógł/mogła skupić się na tym, co naprawdę ważne. Zawodowo interesuję się działaniami w strefie e-commerce, copywritingiem i content marketingiem. Dzięki nim mogę poszerzać horyzonty i kreatywność. Ponadto takie działania pozwalają mi odkrywać nowe formy komunikacji w świecie online, dzięki czemu mogę efektywnie rozwijać umiejętności komunikacyjne.

8+
Lat Doświadczenia
200+
oddanych tekstów
99%
Satysfakcji

Kluczowe umiejętności:

🔍 SEO & Content

  • Optymalizacja SEO już istniejących treści,
  • Tworzenie nowych treści dla różnych branż,
  • Strategie komunikacyjne,
  • Tworzenie contentu marketingowego.

🚀 E-commerce

  • Integracje systemowe + administracja asortymentem,
  • Wysokiej jakości obsługa klienta,
  • Zarządzanie treścią i opracowywanie treści w asortymencie,
  • Obsługa systemów CRM i magazynowych.

Technologie:

Jako wirtualna asystentka korzystam z nowoczesnych narzędzi i technologii, dzięki którym mogę efektywnie zarządzać zadaniami i komunikacją z klientami. W swojej pracy wykorzystuję aplikacje takie jak Canva, Trello czy Google Workspace. Dzięki tym technologiom mogę szybko i sprawnie reagować na potrzeby klientów. W ten sposób mogę zapewnić wysoką jakość usług, niezależnie od lokalizacji Twojej firmy!

E-COMMERCE

ShopifyDobra znajomość
ShoperDobra znajomość
PrestaShopBardzo dobra znajomość
WoocommerceBardzo dobra znajomość
MagentoDobra znajomość
BaseLinkerBardzo dobra znajomość
AllegroBardzo dobra znajomość

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
InstagramBardzo dobra znajomość
FacebookBardzo dobra znajomość
Meta BussinesBardzo dobra znajomość
TikTokDobra znajomość
LinkedInDobra znajomość

Threads
Bardzo dobra znajomość

PŁATNOŚCI

PaypalBardzo dobra znajomość

NARZĘDZIA BIUROWE (Edycja dokumentów, grafiki, html, css i inne)
Office 365Bardzo dobra znajomość
Google Work SpaceBardzo dobra znajomość
Google Data StudioDobra znajomość
Google Search ConsoleBardzo dobra znajomość
AhrefsDobra znajomość
SenutoBardzo dobra znajomość
Canva PROBardzo dobra znajomość
Gimp 2.0Dobra znajomość
Microsoft BingDobra znajomość
SoapUIDobra znajomość
TrelloDobra znajomość
AsanaBardzo dobra znajomość
Windows ServerDobra znajomość
Active DirectoryDobra znajomość

Doświadczenie

Administrator systemów e-commerce (2022-obecnie)

  • Zarządzanie platformami e-commerce (optymalizacja wydajności, integracja systemów),
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych (sklep, płatności, integracje),
  • Utrzymywanie bezpieczeństwa danych i tworzenie kopii zapasowych,
  • Optymalizacja SEO oraz analiza ruchu na stronie,
  • Współpraca z zespołem IT i działem obsługi klienta w celu usprawnienia procesów.

Copywriter (2017-obecnie)

  • Tworzenie treści reklamowych, artykułów, postów na media społecznościowe, blogów, e-maili i innych materiałów marketingowych zgodnie z celami kampanii,

  • Dopasowanie stylu pisania do charakterystyki marki oraz jej grupy docelowej,

  • Współpraca z działem marketingu oraz grafikami przy realizacji projektów,

  • Optymalizacja treści pod kątem SEO,

  • Przeprowadzanie analiz konkurencji w celu dostosowania treści do aktualnych trendów,

  • Redakcja, poprawa i korekta dostarczonych materiałów.

Wirtualna asystentka (2017-obecnie)

  • Tworzenie i optymalizacja treści SEO,
  • Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji,
  • Zarządzanie stronami internetowymi i sklepami online,
  • Tworzenie i wdrażanie strategii social media,
  • Konfiguracja i integracja narzędzi e-commerce,
  • Samodzielne zarządzanie projektami i kontakt z klientami,
  • Tworzenie materiałów technicznych i instrukcji,
  • Obsługa narzędzi biurowych i systemów zarządzania projektami

Specjalistka ds. obsługi klienta (2017-2023)

  • Efektywna komunikacja werbalna i pisemna zarówno w języku polskim, jak i angielskim,

  • Umiejętność rozwiązywanie problemów i szybkiego podejmowania decyzji,

  • Biegłość w obsłudze systemów CRM i znajomość najważniejszych zasad obsługi aplikacji systemowych,

  • Długofalowe budowanie pozytywnych relacji z klientami,

  • Zapoznanie się z takimi branżami jak: energetyka, audyty wewnętrzne, ubezpieczenia, support sklepu internetowego
  • Dobre zarządzanie stresem w pracy pod presją.

Napisz do mnie, jeśli szukasz doświadczonej wirtualnej asystentki!