
Justyna Królak
Senior Copywriter & Content Creator
Mam na imię Justyna i od ponad 8 lat zajmuję się zawodowo pisaniem treści – takich, które realnie wspierają marki i budują zaangażowanie. Jestem doświadczoną wirtualną asystentką, która z pasją może wesprzeć rozwój Twojego biznesu! Moim celem jest odciążenie Cię z obowiązków administracyjnych oraz organizacyjnych, abyś mógł/mogła skupić się na tym, co naprawdę ważne. Zawodowo interesuję się działaniami w strefie e-commerce, copywritingiem i content marketingiem. Dzięki nim mogę poszerzać horyzonty i kreatywność. Ponadto takie działania pozwalają mi odkrywać nowe formy komunikacji w świecie online, dzięki czemu mogę efektywnie rozwijać umiejętności komunikacyjne.
Kluczowe umiejętności:
🔍 SEO & Content
- Optymalizacja SEO już istniejących treści,
- Tworzenie nowych treści dla różnych branż,
- Strategie komunikacyjne,
- Tworzenie contentu marketingowego.
🚀 E-commerce
- Integracje systemowe + administracja asortymentem,
- Wysokiej jakości obsługa klienta,
- Zarządzanie treścią i opracowywanie treści w asortymencie,
- Obsługa systemów CRM i magazynowych.
Technologie:
Jako wirtualna asystentka korzystam z nowoczesnych narzędzi i technologii, dzięki którym mogę efektywnie zarządzać zadaniami i komunikacją z klientami. W swojej pracy wykorzystuję aplikacje takie jak Canva, Trello czy Google Workspace. Dzięki tym technologiom mogę szybko i sprawnie reagować na potrzeby klientów. W ten sposób mogę zapewnić wysoką jakość usług, niezależnie od lokalizacji Twojej firmy!
Threads
Bardzo dobra znajomość
Doświadczenie
Administrator systemów e-commerce (2022-obecnie)
- Zarządzanie platformami e-commerce (optymalizacja wydajności, integracja systemów),
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych (sklep, płatności, integracje),
- Utrzymywanie bezpieczeństwa danych i tworzenie kopii zapasowych,
- Optymalizacja SEO oraz analiza ruchu na stronie,
- Współpraca z zespołem IT i działem obsługi klienta w celu usprawnienia procesów.
Copywriter (2017-obecnie)
-
Tworzenie treści reklamowych, artykułów, postów na media społecznościowe, blogów, e-maili i innych materiałów marketingowych zgodnie z celami kampanii,
-
Dopasowanie stylu pisania do charakterystyki marki oraz jej grupy docelowej,
-
Współpraca z działem marketingu oraz grafikami przy realizacji projektów,
-
Optymalizacja treści pod kątem SEO,
-
Przeprowadzanie analiz konkurencji w celu dostosowania treści do aktualnych trendów,
-
Redakcja, poprawa i korekta dostarczonych materiałów.
Wirtualna asystentka (2017-obecnie)
- Tworzenie i optymalizacja treści SEO,
- Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji,
- Zarządzanie stronami internetowymi i sklepami online,
- Tworzenie i wdrażanie strategii social media,
- Konfiguracja i integracja narzędzi e-commerce,
- Samodzielne zarządzanie projektami i kontakt z klientami,
- Tworzenie materiałów technicznych i instrukcji,
- Obsługa narzędzi biurowych i systemów zarządzania projektami
Specjalistka ds. obsługi klienta (2017-2023)
-
Efektywna komunikacja werbalna i pisemna zarówno w języku polskim, jak i angielskim,
-
Umiejętność rozwiązywanie problemów i szybkiego podejmowania decyzji,
-
Biegłość w obsłudze systemów CRM i znajomość najważniejszych zasad obsługi aplikacji systemowych,
-
Długofalowe budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- Zapoznanie się z takimi branżami jak: energetyka, audyty wewnętrzne, ubezpieczenia, support sklepu internetowego
-
Dobre zarządzanie stresem w pracy pod presją.